8 Ekim 2009 Perşembe

Avrasya Maratonunda Bende Varim


Avrasya maratonu 18 Ekim pazar gunu kosulacak. Bu sene 15km'yi 75 dakika civarinda bitirmeye calisacagim. 


Bu kosulara sosyal bir boyut katabilmek adina, Adim Adim Olusumu (AAO) kosuculari ile birlikte kosarken, belirledigimiz Sivil Toplum Kuruluslari (SGK) icin bagis topluyoruz. 

Yapacagin bagis, hem ihtiyaci onlanlara dogrudan ulasacak hemde kosarken sosyal bir gorev yerine getiriyor olmakla, kosu oncesi ve sonrasi motivasyonumu artiracak. 

Bu sene uc SGK icin bagis topluyoruz. Karmasaya yol acmamak adina ben yine TOFD'yi (Turkiye Omurilik Felclileri Dernegi) desteklemeni rica edecegim. Detayini asagida bulacaginiz hesap numarasina yapacaginiz bagislar ile, tanesi 2000TL olan akulu tekerlekli sandalye alinarak, yurume ozuru olan vatandaslarimiza ulastirilacak. Sen, ben kosabiliyor ve yuruyebiliyor iken, bagislarimizla onlarada bir nebze kolay hareket edebilme imkani sunabilecegiz. 

Gonderilen havalenin aciklama kismina "AAO-Benim Adim-gönderen isim soyisim" yazmak, bu bagisin AAO grubu onderliginde, kosucu olarak benim sponsorum olarak senden geldigini belgeleyecek. Bu bilgi ile, yaptigin bagisi ben takip edebilecegim ve  TOFD'den sanada bir sertifika sunulacak 


TOFD Turkiye Omurilik Felclileri Dernegi 
http://www.adimadim.org/destekledigimiz-stklar/143?phpMyAdmin=z895x5AcsOitU9%2CQnA2V-3boFNa 

Banka Hesabi: 
Ziraat Bankası - Ataköy Atrium Şubesi 
Şube Kodu:1672 
Hesap No: 11366055-5006 
Iban nosu:   TR750001001672113660555006 
Alici Adi: TOFD Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği 
Aciklama: AAO- ................. -Kendi Adiniz

TOFD yasal dernek statusunde olduğu için şirket adına yapacağınız bagislar vergiden dusulebilecektir. 

Daha fazla bilgi icin: http://www.adimadim.org/home 


Saglikla kalin, 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder